בקשה להחזר כספי בשל משבר הקורונה

שלום לך,

  • לידיעתך עיריית תל-אביב-יפו פעלה במהלך תקופת ההתמודדות עם משבר הקורונה, וזיכתה חשבונות בעלי ובעלות עסקים בהנחות מאגרות בגין רישיונות שילוט והיתרי רישוי עסקים (לילה, פרגודים, כסאות ושלחנות) לשנים 2020 ו-2021 וזאת מתוקף חוק עזר הוראת שעה שיזמה לטובת לקוחותיה.

  • עיריית תל-אביב-יפו פועלת ללא לאות להמשיך ולסייע לבעלי העסקים בעיר, ולכן יזמה מהלך נוסף של הנחות מאגרות בגין רישיונות שילוט והיתרי רישוי עסקים (לילה, פרגודים, כסאות ושלחנות), לחודשים ינואר- פברואר לשנת 2022.

  • המהלך אושר על ידי מועצת העיר, משרד הפנים ומשרד המשפטים, פורסם ברשומות והוטמע במערכת העירונית.

  • היישום במערכת העירונית כולל זיכוי חשבונות הלקוחות בגובה ההקלה שאושרה, העברת יתרות זכות בין חשבונות וביצוע החזר ללקוחות ששילמו בפועל את החיוב בגין תקופה זו ואשר להם לא קיים חוב.

  • לבירורים נוספים בנושא קבלת ההחזר ניתן לפנות לאגף לגביית אגרות ודמי שירותים באמצעות פנייה למוקד השירות הטלפוני של האגף – 3013* שלוחה 1 תת שלוחה 4

* מסמלת שדה חובה

נושא הפניה

תשלומים

פרטי הפונה

פרטי בעל רישוי שילוט/בעל היתר רישוי עסקים

פרטי חשבון שילוט/היתר רישוי עסקים

אנא הזן מספר חשבון לקוח בשילוט/היתר רישוי עסקים לגביו הנך מעוניין לקבל שירות:

המספר מופיע בפינה השמאלית העליונה של שובר השילוט. להדגמה לחץ כאן.

במידה ולמחזיק בנכס יש חשבונות נוספים הרשומים על שמו וזכאים לפטור, ניתן להוסיף את החשבון בלחצן הבא - הוסף חשבון

ניתן לצרף עד 1 קבצים מסוג: PDF, GIF, PNG, JPG, TIF, DOC, DOCX. משקלו של כל קובץ מצורף אינו יכול לעלות על 5MB. באפשרותך גם לצרף קבצים שצולמו מהטלפון הנייד
צילום המחאה או אישור על ניהול חשבון הבנק של בעל חשבון השילוט

* מסמלת שדה חובה